Etap terenowy

W etapie terenowym wzięło udział 17 pięcioosobowych drużyn pod opieką wolontariuszy (patrz: Uczestnicy). Poszczególne drużyny startowały z 3 różnych miejsc (Muzeum Regionalne, Urząd Miasta, Szkoła Muzyczna), poruszając się trasą poprowadzoną po okręgu. Start odbywał się w odstępach 5-minutowych. W trakcie gry zespoły przemieszczały się od zadania do zadania. Rozwiązanie danego zadania pozwalało na zdobycie wskazówki, gdzie znajduje się następne zadanie. Po pokonaniu całej trasy uczestnicy musieli dotrzeć do mety, która znajdowała się w Zespole Szkół Ekonomicznych. Liczył się czas pokonania całej trasy. Do uzyskanego rezultatu dodawano minuty karne (za skorzystanie z podpowiedzi), a odejmowano minuty za poprawne wykonanie wcześniejszych zadań etapu internetowego. Zwyciężyła drużyna, która po dokonaniu wyżej wymienionych operacji uzyskała najkrótszy czas.

Trasa etapu terenowego (kliknij na znacznikach lub na kolorowych liniach, aby wyświetlić opis):

Karty zadań etapu terenowego (zachowano numerację zgodną z mapą Google):

Numer Nazwa zadania
Fabuła Słupeckiej Gry Miejskiej
Plan miasta – Słupecka Gra Miejska
Detale architektoniczne
1 Literatura
2 Sukcesy sportowe
3 Prędkość cieku
4 Cmentarz prawosławny
5 Grób Szeluty
7 Symbolika macew
8 Cukiernia Renkiel
10 Marcin ze Słupcy
12 Świątynie różnych wyznań
14 Słupca – miasto lokacyjne
15 Polska Organizacja Wojskowa
16 Mapy parków krajobrazowych
17 Dawne kino
18 Patroni słupeckich ulic
20 Atrybuty świętych

Do przygotowania kart zadań wykorzystano materiały pochodzące ze zbiorów Muzeum Regionalnego w Słupcy, z książki B. Szczepańskiego (red.) „Dzieje Słupcy” oraz z zasobów internetowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>